    From: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowy Płatnik
    Date: Thu, 04 Sep 2003 16:19:50 +0200

    > Nie mam jeszcze (się ciągnie) ale juz znajomu zapodał że trzeba wszystko
    > importować ręcznie ze starego do nowego (najpierw płatników, potem
    > zbiory) - nie ma ządnego mechanizmu "raz a dobrze.
    > W końcu biura rachunkowe mają na zbyciu cały dzień na klikanie.
    > Siadam do tego dzis po południu, zyczcie mi powodzenia...
    >
    > Maddy

    Moje pierwsze podejście też nie wypadło najlepiej. Zainstalowałem to coś
    na zasadzie przyciskania "dalej". Po drodze upiera się, żeby wszędzie
    nadawać hasła min. 6 znakowe. Niech mu będzie. Próby zakończyłem na
    komunikacie:
    "Utworzenie bazy nie powiodło się. Nie można znaleźć dostawcy. Może on
    być niepoprawnie zainstalowany".

    Hmm, pora na lekturę dokumentacji, ale podejrzewam, że wszelkie firmy
    zajmujące się Płatnikami w firmie zacierają ręce. Nie będą narzekać na
    brak roboty...

    Wolę nie pytać, po co mi taki pakiet na wypełnianie raz na kwartał
    jednej kartki "ZUS DRA". Pewnie nie ma na to pytanie rozsądnej odpowiedzi.

    Tomek