  • Data: 2007-10-05 09:41:09
    Temat: Re: obcokrajowiec w PL
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jagna wrote:
    > Czyli na chłopski rozum, firma zagraniczna, bez względu na swoją
    > formę, zarejestrowana poza naszym krajem, w Polsce może otworzyć tylko
    > przedstawicielstwo bądź oddział.

    No tu rozumiemy tak samo.

    > a osoba zagraniczna, to art. 13.
    >
    > I nie wydaje mi się, żebym tu się myliła ;>

    Jestem skłonny przyznać Ci rację :-)
    Czyli jeśli nie prowadzi się działalności w swoim kraju,
    to w kraju innym unijnym można otworzyć sobie działalnośc
    na zasadach równoprawnych jak w tym kraju.
    Nie wiem dlaczego, ale ubzdurałem sobie, że ten obywatel z Holandii
    już tam prowadzi DG. A wtedy fikcyjna równość jest :-)