  • Data: 2005-06-21 15:30:01
    Temat: Re: odliczanie VAT-u za czesci samochodowe
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magdalena B wrote:

    > Art 88 ust. 1 pkt 2 Ustawy VAT
    > A wydatki na paliwo do samochodu nie wprowadzonego do EŚT nie są
    > K.U.P.

    Ciekawe rzeczy opowiadacie.
    Ten przepis trochę nijak się ma do stanu rzeczy w pytaniu.
    Jeśli prowadzi kilometrówkę "inteligentnie"
    (tzn ma odpowiedio duży limit i rozważania o tym co ustawodawca
    chciał powiedzieć w art 88.1 zostawimy na boku),
    to niby dlaczego nie ma prawa do odliczenia VAT
    od zakupów innych niż paliwo do tego auta?
    Nie ma takiego wyłączenia w przepisach.