  • Data: 2008-07-21 18:19:53
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jul 2008, Tristan wrote:

    > No, codzienne czynności polegają na patrzenie na monitor :D
    > Generalnie chyba rzadko się trafia taka przypadłość, że w pracy są okulary
    > potrzebne, a w domu nie.

    Ale np. ja trzymam takie okulary (w KUP nie wliczałem :>), które
    z okazji "bycia lekko słabszymi" pozwalają mniej obciążać oczy
    kiedy patrzę z hm... "średnio bliska".
    Właśnie ze względu na komp. Zakładam... nie za często, najczęściej
    zapominam :P niemniej różnicę czuję (dojdziesz do tych lat, nic
    się nie martw :>), głównie w tym że "normalnie" to się odsuwam,
    więc jak muszę się przyglądać (i tylko wtedy) to sobie przypominam
    że okulary...
    Nic specjalnie złożonego, naprawdę - akomodacja z wiekiem siada
    i oko przestaje "mieć zakres". A na granicy się męczy.

    Uprzedzając Twoje potencjalne uwagi - do czytania po prostu
    zdejmuję okulary i podsuwam sobie tekst JESZCZE bliżej i tyle.

    pzdr, Gotfryd