  • Data: 2008-07-21 18:26:58
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Cavallino

    > No więc skoro korygują, to powinny być noszone, nie tylko w pracy.

    Chyba do Ciebie nie dociera, że w oczach z czasem zaczyna siadać
    akomodacja.

    > No właśnie byłem i wręcz coś odwrotnego usłyszałem... Że może mi przepisać
    > okulary, ale w zasadzie to tylko szkodzi, bo moje oczy są zmęczone a nie
    > zepsute i okulary może i sprawią, że będę lepiej widział, ale rozleniwi to
    > oczy.

    No i tyle.
    Ach ta młodzież...
    :P

    Zaliczysz 40+ i zgalaretowienie ciała szklistego oraz 50+ (albo
    trochę wcześniej) i w związku z wysiadką akomodacji okulista
    zmieni zeznania :P
    Myślisz że jemu chcialo się robić wykład "bo wie Pan, w pańskim
    przypadku..."?

    > I że okulary się daje na wadę, a nie zmęczenie.

    Powiedz to ludziom którzy potrzebują trzech par na różne okazje.

    Oczywiscie oznacza to tylko tyle, że okulary te pełnią rolę
    korekcyjną/leczniczą, tak czy siak. Zdrowie, o które podatnik
    ma sam dbać. Tak jak sobie sam ma kupić podkoszulek ;)

    pzdr, Gotfryd