    From: "Nikiel ;\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik - problem z przekazem
    Date: Thu, 19 Oct 2006 10:44:41 +0200

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eh7a08$c86$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > cieekawe:))) jedna jaskółka wiosny nie czyni :)))

    Nie żartuj przecież tam więcej osób jest.

    > eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ????????
    > Za takie pisanie to zabić za mało :))))))))))
    > Jak może takie bzdety pisać osoba o Płatniku ZUSowskim?????
    > Nooo chyba, że wcześniej miałeś do czynienia z tablicami kamiennymi o
    > dłutem :))))))))

    Nadal upieram się przy swoim zdaniu.

    > Bo pieprzony Płatnik jest programem urągającym wszelkim podstawom
    > programowania.

    Konkretnie, jakim?

    > Czy sądziesz, że za pomocą pieprzonego Płatnika zrobisz ZUS Za oraz ZUS
    > Z3a ?????

    Zus Z3a nie jest dokumentem rozliczeniowym a płatnik służy do rozliczania
    składek. Zauważ, że to całkiem inna działka.

    > aaa g0000000wno !!!!!!!!a wyślij pieprzone dane do systemu i poproś o
    > zaświadczneie o niezaleganiu ..... jak nie prześlesz kserokopi DRA
    > wydrukowanej papierowo ... to będziesz czekał 2 tygodnie ..... pieprzony
    > świetny program ..... Q2 !!!!!!

    Dziwny masz ZUS. Od nas nie chcieli niczego takiego -> czasami jedynie chcą
    potwierdzenia zapłaty ostatnich składek. A zaświadczenie w ciągu 7 dni
    wydają.

    > Wiem, że to ogromna baza danych i wiem, że jak ktoś nie potrafi się za nią
    > zabrać to nie powinien marnować naszych pieniędzy.
    > Nie powinien eksperymentowac na żywym organiźmie

    Kto by tego nie robił to i tak w części by eksperymentował ->zbyt szybko
    zmienia się prawo, a przynajmniej jak zaczęła się reforma w 99 roku to
    jeszcze nic nie było wiadomo. Dopiero teraz niektóre rzeczy
    'wychodzą' ->patrz liczba korekt za te początkowe lata.

    > Wyobrażam ... popatrz na lata przed 1999 :))))))))

    Nie porównuj to co było przed 1999 rokiem. To było zupełnie co innego, firmy
    miały narzut na wynagrodzenia ok. 45% i tylko zbiorczo przesyłały kwotę do
    zus (nie musiały tego wysyłać do zusu -> piszę o firmach powyżej 5 osób).
    Nie było też indywidualnych zapisów na kontach ubezpieczonych.

    > Człeku !!!!!!!!!!! przecież teraz też wszystko wypełniasz ręcznie
    > .......... ale sobie sprawy z tego nie zdajesz :)

    Wprowadzam ręcznie, ale program liczy składki -> nie mozesz tego zaprzeczyć,
    no chyba że ty ręcznie też wpisujesz kwoty składek. Wiem potrafi to zrobić
    nawet word...
    Fakt, imo przydało by się jeszcze automatyczne wyliczenie podstawy do
    zdrowotnego (z możliwością ręcznej korekcji).

    > To program księgowy robi wszystko za pieprzonego Płatnika

    Przecież płatnik nie jest programem księgowo-kadrowym, płac ci nie
    wyliczy -> to chyba oczywiste.

    > Weź przykład ... zatrudniasz trzy osoby i rozliczasz się na kartę
    > podatkową.
    > Programu księgowego mieć nie musisz. a ZUS chcesz rozliczać elektronicznie
    > ... d000000pa d000pa ... nic pieprzony łatnik nie zrobi sam .... nie
    > mówiąc

    Czyli czego nie robi?

    > o tym, że jak masz chorobowe ... to to bez umiejętności wyliczenia albo
    > programu księgowego ... najlepiej zabić się własną ręką.

    Wysokość chorobowego zależy od wielu czynników. Oczywiste, że program
    Płatnik tego nie będzie robił, on jest tylko do rozliczania składek między
    zusem a płatnikiem.

    > I NA PRZYSZŁOŚĆ PROSZĘ NIE WYPOWIADAĆ SIĘ POZYTYWNIE O POJEPRZONYM
    > PROGRAMIE PŁATNIK
    > :)))))

    Dlaczego?

    > ZROZUMIAŁ ????????

    Twoją wypowiedź? TAK. Ale pozwolisz, że skorzystam z prawa do dyskusji ;)

    btw. twoje pytanie powinno zabrzmieć: "zrozumiałAŚ?"

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --