    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik - problem z przekazem
    Date: Thu, 19 Oct 2006 13:31:50 +0200

    Nikiel ......................... metaliczny jest srebrzystobiałym,
    połyskującym metalem, trudno korodującym i odpornym na ścieranie.
    JEST ON RODZAJU MĘSKIEGO !!!!!

    Platynko :)))))) a skąd ja mogłem wiedzieć, że mam kontakt z białogłową
    ??????
    więdnie nawet cisnąca się na język inwektywa .... dałem ciała .. jak zwykle
    :))))

    > Nadal upieram się przy swoim zdaniu.

    taaaaaaaaaa a ja z upartymi kobietami ... to znaczy od razu przyznaje im
    rację ... bez dyskusji :))))

    > Konkretnie, jakim?

    W roku 2001 wysłałem DWANAŚCIE STRON NIEDOMAGAŃ do Prokomu ... daruj nie
    będe tego przytaczał ...... uwierz na słowo albo poczytaj z tego okresu
    zółte strony :)))

    > Zus Z3a nie jest dokumentem rozliczeniowym a płatnik służy do rozliczania
    > składek. Zauważ, że to całkiem inna działka.

    tak tak inna działka w w oparciu o dane z Płatnika w innej działce ... ale w
    Ubezpieczeniach społecznych pani Pisia z pokoju 10 musi ode mnie otrzymać
    dane .... bo w pokoju 11 siedzi Pani Tasia i nie mogą się nijak ze sobą
    porozumieć.
    W końcu na cholerę mam dwa razy przesyłać dane ..... raz na druku RSA a
    potem na Z3 oraz Z3a
    Że nie wspomnę o przesyłaniu danych do chorego funduszu zdrowotnego :)))

    > Dziwny masz ZUS. Od nas nie chcieli niczego takiego -> czasami jedynie
    > chcą potwierdzenia zapłaty ostatnich składek. A zaświadczenie w ciągu 7
    > dni wydają.

    Siedem dni ????????
    czasami pracodawca potrzebuje zaświadczeni w ciągu 24 godzin .....
    i coooooo ???? ma sobie w glacę szczelić ???????

    > Kto by tego nie robił to i tak w części by eksperymentował ->zbyt szybko
    > zmienia się prawo, a przynajmniej jak zaczęła się reforma w 99 roku to
    > jeszcze nic nie było wiadomo. Dopiero teraz niektóre rzeczy
    > 'wychodzą' ->patrz liczba korekt za te początkowe lata.

    Pacz ... jak wprowadzają elektroniczne deklaracje podatkowe ....... :))))

    W roku 1998 wiadomym było, że za te pieniądze system działać nie będzie
    HP od razu zaoferował nie 700 mln, jak Prokom, lecz 1500 mln .... i
    mielibyśmy system.
    Ale decydencie wolą dopłacać do dzisiaj ... ile .. tego już nikt nie wie

    A wiesz ... że leży cały rok 1999 i 2000 w systemie ?????

    > Przecież płatnik nie jest programem księgowo-kadrowym, płac ci nie
    > wyliczy -> to chyba oczywiste.

    płac nie .. podstaw chorobowego też nie ... czyli jest edytorem .... co
    wpiszesz ... to będzie ...

    > Czyli czego nie robi?

    opisałem wyżej ... na 12 stronach ...

    > Wysokość chorobowego zależy od wielu czynników. Oczywiste, że program
    > Płatnik tego nie będzie robił, on jest tylko do rozliczania składek między
    > zusem a płatnikiem.

    W końcu chorobowe to składnik ubezpieczeń społecznych .. i ma tego nie
    liczyc ??????
    EDYTOR

    > Dlaczego?

    BO NIEEEEEE :))

    > btw. twoje pytanie powinno zabrzmieć: "zrozumiałAŚ?"

    Idziemy na kawę ??? :)))))))))

    pozdrawiam
    fart

    mnie od czasu do czasu nachodzi .. jak czytam o Płatniku Prokoma :))))
    a jeśli interesuje Cie co jest niewłaściwe w programie ... dyskutowaliśmy
    tutaj wiele razy ... ale to nic nie zmieni .... za wszystkim stoi kasa :))))
    dla NASZYCH LUDZI :)))))