    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik - problem z przekazem
    Date: Thu, 19 Oct 2006 21:43:13 +0200

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eh7no4$gb1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nikiel ......................... metaliczny jest srebrzystobiałym,
    > JEST ON RODZAJU MĘSKIEGO !!!!!

    Wcale, że nie, bo _TA_ Nikiel ;)
    /kwesti wyjaśnień, nick ten powstał z myślą o grupie p.r.l /

    > Platynko :)))))) a skąd ja mogłem wiedzieć, że mam kontakt z
    białogłową
    > ??????
    Pozwolisz, że zacytuje z poprzedniego mojego postu:
    "Jak jeszcze używałam to najpierw łączyłam ..."

    Nie czyta się uważnie :P Daruje Ci to ;)

    > taaaaaaaaaa a ja z upartymi kobietami ... to znaczy od razu przyznaje
    im
    > rację ... bez dyskusji :))))

    Grupa dyskusyjna jest po to aby dyskutować.

    > W roku 2001 wysłałem DWANAŚCIE STRON NIEDOMAGAŃ do Prokomu ... daruj
    nie
    > będe tego przytaczał ...... uwierz na słowo albo poczytaj z tego
    okresu
    > zółte strony :)))

    ... 2002.... 2003 .... 2004 ..... 2005.... 2006 -> 5 lat
    2.02.008....3.01.002....4.01.001 ....5.01.001....6.01.001.....6.02.001
    ...6.03.001 ...6.04.001

    Trochę płatik przez te lata się zmienił. Mam propozycję, weź do ręki
    tamtych 12 stron i przejrzyj je. Zobacz, co 'wypadło' a co jest
    nierealne do zrobienia /ze względu na przykład na przepisy/. I powiedz
    ile jeszcze zostało.

    > tak tak inna działka w w oparciu o dane z Płatnika w innej działce ...
    > ale w Ubezpieczeniach społecznych pani Pisia z pokoju 10 musi ode
    mnie
    > otrzymać dane .... bo w pokoju 11 siedzi Pani Tasia i nie mogą się
    > nijak ze sobą porozumieć.

    Nie w tym rzecz. Na podstawę zasilku chorobowego ma wpływ kilka
    czynników -> np. regulamin wynagradzania. Mając samą podstawę wymiaru
    składek spolecznych nie wyliczysz chorobowego -> bo na przykład może tam
    być premia, która nie wchodzi w skład podstawy chorobowego, albo
    ekwiwalent za urlop, albo świadczenia niepieniężne itp. Aby to
    automatycznie ci liczyło byś musiał comiesiąc dzielić podstawę
    oskładkowania na poszczególne składniki wynagrodzeń.

    > W końcu na cholerę mam dwa razy przesyłać dane ..... raz na druku RSA
    > potem na Z3 oraz Z3a

    Tam tylko uwzględniasz przerwy w świadczeniu pracy i kwoty wypłaconego
    wynagrodzenia chorobowego (które może być 80% tak jak zasiłku, a równie
    dobrze i 100%).

    > Że nie wspomnę o przesyłaniu danych do chorego funduszu zdrowotnego
    :)))

    Na to jest oddzielny program NFZ składki obniżone. To nie płatnik ;)

    > Siedem dni ????????
    > czasami pracodawca potrzebuje zaświadczeni w ciągu 24 godzin .....
    > i coooooo ???? ma sobie w glacę szczelić ???????

    Nie przesadzaj. Porządny pracodawca, wie wcześniej, że takie
    zaświadczenie będzie mu potrzebne :P

    > Pacz ... jak wprowadzają elektroniczne deklaracje podatkowe .......
    :))))

    To jest co innego. W podatkach nie dzielisz kwot na poszczególnych
    pracowników. Tylko 'lecą' kwoty zbiorcze.

    > W roku 1998 wiadomym było, że za te pieniądze system działać nie
    będzie
    > HP od razu zaoferował nie 700 mln, jak Prokom, lecz 1500 mln .... i
    > mielibyśmy system.

    Tak, myślisz, że HP nie zaczeła by po jakimś czasie 'doić państwo'?
    Systemy bazodanowe tworzy się w oparciu o pewne założenia. W 1998 roku
    niesprecyzowane te założenia były. Przypomnę, że ustawa o reformie
    emerytalnej została podpisana jakoś tak w październiku-listopadzie 1998
    roku ->a weszła w życie w styczniu 1999. Nawet nie było wszystkich
    rozporządzeń wykonawczych do niej. Tworzenie systemu w oparciu o tak
    wiele niewiadomych jest trudne. Nawet zobacz jak zmienił się dokument
    ZUA -> kiedyś o wiele więcej danych na nim było.
    Jeżeli stworzyłbyś program w oparciu o to co klient chciał, i po paru
    miesiacach klientowi by się odmieniło i chciał zmian -> to też byś
    zażądał za to dodatkową kasę.

    > A wiesz ... że leży cały rok 1999 i 2000 w systemie ?????

    Jak to leży?

    > płac nie .. podstaw chorobowego też nie ... czyli jest edytorem ....
    co
    > wpiszesz ... to będzie ...

    Podstawa chorobowego zależy od rodzajów składników wynagrodzeń. Byś
    musiał z 2 razy tyle wprowadzac do płatnika -> aby coś 'wyciągnąc' z
    programu najpierw trzeba dane tam 'włożyć'. A że prawo jest takie, że
    składniki wynagrodzeń trzeba dzielić na kilka grup aby obliczyć podstawę
    chorobowego - > poskarż się posłom :P

    > W końcu chorobowe to składnik ubezpieczeń społecznych .. i ma tego nie
    > liczyc ??????
    > EDYTOR

    Nie każdy składnik wynagrodzeń od którego liczy się składki na
    ubezpieczenie chorobowe wchodzi w skład postawy do wyliczenia zasiłku
    chorobowego. Takie prawo panie :P

    > BO NIEEEEEE :))

    Kobieta w czasie pmsu by stwierdziła 'bo tak'

    > Idziemy na kawę ??? :)))))))))

    pokafote ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]