  • 1. Data: 2007-06-21 08:01:25
    Temat: poczta polska, pokwitowanie
    Od: Marcin Baran-Sokołowski <b...@p...onet.pl>

    witam

    nadalem na poczie paczke i dostalem na to pokiwitowanie czy to wystarczy
    jako dowod ksiegowy czy musze leciec po fakture (kpir+vat)

    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2007-06-21 11:39:18
    Temat: Re: poczta polska, pokwitowanie
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 21 Cze, 10:01, Marcin Baran-Soko owski <b...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > nadalem na poczie paczke i dostalem na to pokiwitowanie czy to wystarczy
    > jako dowod ksiegowy czy musze leciec po fakture (kpir+vat)

    starczy pokwitowanie( pokwitowanie wp aty a nie dowod nadania!).
    uslugi pocztowe i tak maja 0%vat

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2007-06-21 11:56:58
    Od: <s...@a...pl>

    > starczy pokwitowanie( pokwitowanie wp aty a nie dowod nadania!).
    > uslugi pocztowe i tak maja 0%vat

    Od kiedy??? Masz chyba bledne informacje. uslugi pocztowe sa *zwolnione* z
    VAT.

  • 4. Data: 2007-06-21 13:16:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007, Marcin Baran-Sokołowski wrote:

    > witam
    >
    > nadalem na poczie paczke i dostalem na to pokiwitowanie czy to wystarczy jako
    > dowod ksiegowy czy musze leciec po fakture (kpir+vat)

    Ja uważam że wystarczy, kontrola się nie czepiała.
    Par.13.4 rozporządzenia! (*czytałeś* je?)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-06-21 16:58:59
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik s...@a...pl napisał:

    > uslugi pocztowe sa *zwolnione* z VAT.

    Ale tylko te swiadczone przez naszrego (jebanego) monopoliste

  • 6. Data: 2007-06-21 17:50:19
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Baran-Sokołowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f5db9g$nu7$1@news.onet.pl...

    > nadalem na poczie paczke i dostalem na to pokiwitowanie czy to wystarczy
    > jako dowod ksiegowy czy musze leciec po fakture (kpir+vat)

    Ja zbieram pokwitowania zaplaty z calego miesiaca, na koniec robie sobie DW
    (dowod wewnetrzny) dopinam kwitki i wpisuje w koszty do KPiR.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 7. Data: 2007-06-21 19:10:29
    Od: Marcin Baran-Sokołowski <b...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ja uważam że wystarczy, kontrola się nie czepiała.
    > Par.13.4 rozporządzenia! (*czytałeś* je?)
    >
    > pzdr, Gotfryd
    czytalem, ale wole sie upewnic :-) "strzezonego... strzeze" :-)

  • 8. Data: 2007-06-21 19:59:28
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Marcin Baran-Sokołowski napisał:

    > "strzezonego... strzeze" :-)

    ...strażnik ;)

    ...zaraz po tym, jak go urzednik wstawi do pierdla ;)

  • 9. Data: 2007-06-21 22:35:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007, Wojtek Malina wrote:

    > Ale tylko te swiadczone przez naszrego (jebanego) monopoliste

    Acz sprawę może skomplikować uznawanie istnienia refaktury.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2007-06-21 22:38:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007, ewka wrote:

    > Ja zbieram pokwitowania zaplaty z calego miesiaca, na koniec robie sobie DW
    > (dowod wewnetrzny) dopinam kwitki i wpisuje w koszty do KPiR.

    Czy jakaś kontrola miała okazję skomentować takie wpisy? :)
    Pytam z ciekawości, bo w myśl tezy "zbędny DW nie jest przestępstwem"
    w zasadzie trudno się czepiać.
    Ale skoro rozp. o KPiR wymienia *wprost* "dowody opłat bankowych
    i pocztowych" jako dowody księgowe, można taki DW porównać do DW
    wystawionego np. do faktury :)

    pzdr, Gotfryd