eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany › Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
  • Data: 2010-11-09 11:17:45
    Temat: Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sobie głośno myślę: czy czasem "data księgowania" nie określa
    > w transakcji międzybankowej takiego pozornego "momentu" przelania
    > pieniędzy między kontami?

    Akurat data księgowania to jest data, w której zarejestrowano operację
    na koncie w tym banku, którego wyciąg/potwierdzenie mamy akurat przed
    oczami. To operacja w pewnym sensie wewnętrzna.
    Jak patrzę na różne wyciągi, to poza może odsetkami, prowizjami i innymi
    wewnętrznymi operacjami, data księgowania wpływów jest taka sama lub
    późniejsza od daty operacji.

    Więc jeżeli już, to data operacji byłaby datą obciążenia.
    Ale to tez nie na 100%.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813