  • 1. Data: 2004-11-08 09:17:00
    Temat: podpis
    Od: Karol Kucharski <zobacz@na_stronie.www.kucharski.org>

    Czy brak wymogu podpisywanie faktur, objemuje takze rachunki wystawiane
    przez firme nie placacej vat ?
    Wszedzie jest tylko mowa o fakturach.

    pozdrawiam
    karol k

  • 2. Data: 2004-11-08 12:14:12
    Temat: Re: podpis
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Kucharski" <zobacz@na_stronie.www.kucharski.org> napisał w
    wiadomości news:cmndib$qph$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy brak wymogu podpisywanie faktur, objemuje takze rachunki wystawiane
    > przez firme nie placacej vat ?
    > Wszedzie jest tylko mowa o fakturach.
    Dore pytanie, hehe.
    IMO tak, podpis konieczny, do czasu nowelizacji ustawy o rachunkowosci
    (tylko gdzies mi wpadlo w ucho, ze im umknal ten zapis przy noweli i
    rozbieznosc pozozstanie).

    Pozdrawiam
    LG

  • 3. Data: 2004-11-08 17:57:52
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > IMO tak, podpis konieczny, do czasu nowelizacji ustawy o rachunkowosci
    > (tylko gdzies mi wpadlo w ucho, ze im umknal ten zapis przy noweli i

    Umknął im już kilka razy - ale w takim razie na jakiej podstawie faktury za
    usługi telekomunikacyjne czy prąd i gaz są bez podpisów? I na jakiej
    podstawie przed 1 maja wystawiano faktury w oparciu o 'upoważnienia do
    wystawiania faktur bez podpisu'?

    P.

  • 4. Data: 2004-11-08 21:15:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Nov 2004, Paszczak wrote:

> [...]
    >+ Umknął im już kilka razy - ale w takim razie na jakiej podstawie faktury za
    >+ usługi telekomunikacyjne czy prąd i gaz są bez podpisów?

    To *nie* ten problem.
    Zauważ że problem "faktur bez podpisu" da się jakoś tam :] uzasadnić
    obchodząc nakaz z ustawy rachunkowiści wg ichniego zapidu o "technice
    wystawiania" czy jakość tak, a na KPiR - wręcz odesłaniem do przepisów
    szczegółowych bez wątpliwości.
    Dla rachunku nie da się "odesłać do przepisów szczegółowych" bo
    ich NIE MA... ! :)

    >+ I na jakiej
    >+ podstawie przed 1 maja wystawiano faktury w oparciu o 'upoważnienia do
    >+ wystawiania faktur bez podpisu'?

    ..."przepisu szczegółowego" :) (ktorego nie ma dla rachunku :])

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-08 22:38:55
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

> [...]
    > szczegółowych bez wątpliwości.
    > Dla rachunku nie da się "odesłać do przepisów szczegółowych" bo

    Ja wiem, że pytającemu chodziło o rachunek - tylko tak na marginesie
    pytałem :)

    P.