  • 1. Data: 2013-02-21 18:41:12
    Temat: pół procent
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czy ktoś mógłby mi porządne opisać (lub podać adres do opisu) tego
    proponowanego? zatwierdzonego? pół procent na związki wyznaniowe?

    W mediach pismaki piszą tylko jakiś ogólny bełkot...

    Czy to będzie połowa tego, co szło na OPP? Czy też opcjonalne dodatkowe
    pół procenta?

    A jak dodatkowe, to rozumiem że bezwyznaniowcy dostaną na swoje konto?

  • 2. Data: 2013-02-21 19:19:49
    Temat: Re: pół procent
    Od: <2...@3...191949.invalid> (Tom N)

    Andrzej Lawa w

    > Ave!

    > Czy ktoś mógłby mi porządne opisać (lub podać adres do opisu) tego
    > proponowanego? zatwierdzonego? pół procent na związki wyznaniowe?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    <http://dziennikustaw.gov.pl>
    zapisz sobie i szukaj najpóźniej w okolicach przełomu listopada/grudnia 2013

    > W mediach pismaki piszą tylko jakiś ogólny bełkot...

    Jeszcze za wcześnie -- patrz wyżej/niżej...

    > Czy to będzie połowa tego, co szło na OPP? Czy też opcjonalne dodatkowe
    > pół procenta?

    Zdecyduj się na odmianę lub jej brak -- póki co, zanim ustawę spłodzą i nie
    będzie jej już można w normalnym trybie zmienić

    > A jak dodatkowe, to rozumiem że bezwyznaniowcy dostaną na swoje konto?

    LOL

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-02-21 19:49:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >
    > Czy ktoś mógłby mi porządne opisać (lub podać adres do opisu) tego
    > proponowanego? zatwierdzonego? pół procent na związki wyznaniowe?

    jeszcze nie
    bo to narazie jest jakies uzgodnione zdanie pomiedzy bonim i jakims
    purpuratem.

    > W mediach pismaki piszą tylko jakiś ogólny bełkot...

    oni zawsze pisza belkot

    poszukaj np hasla o ile procent wzrosnie emerytura w tym roku bo temat
    goracy

    znajdziesz wszystko na ten temat, caly mozliwy belkot, z wyjatkiem
    wlasnie tego procenta w postaci konkretnej cyferki

    > Czy to będzie połowa tego, co szło na OPP? Czy też opcjonalne dodatkowe
    > pół procenta?

    diabli wiedza, ale rozsadnie wyglda, ze dodatkowe

    > A jak dodatkowe, to rozumiem że bezwyznaniowcy dostaną na swoje konto?

    a ty myslisz, ze dlaczego spagetti chce sie zarejestrowac jako religia ?

  • 4. Data: 2013-02-21 23:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A jak dodatkowe, to rozumiem że bezwyznaniowcy dostaną na swoje konto?

    hahaha
    złośliwiec... :)

    Ale już jako ciekawostkę, podawali tych, co tylko czekają na te pół
    procent. Np. ktos próbuje legalizować kościół latającego spagetti czy jakoś
    tak...

    Może trzeba pomyśleć o założeniu kościoła? Ktoś wie, jakie są wymogi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 5. Data: 2013-02-21 23:11:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > A jak dodatkowe, to rozumiem że bezwyznaniowcy dostaną na swoje konto?

    A priori z urzędu i bez odwołania zostanie uznane, że wierzą
    w państwo polskie. I na ten cel pójdzie ów ustalony "procent".

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-02-21 23:17:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A priori z urzędu i bez odwołania zostanie uznane, że wierzą
    > w państwo polskie. I na ten cel pójdzie ów ustalony "procent".

    na ten cel jest pozostale 99.5 %

  • 7. Data: 2013-02-21 23:43:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A priori z urzędu i bez odwołania zostanie uznane, że wierzą
    > w państwo polskie. I na ten cel pójdzie ów ustalony "procent".

    Ale ja wierzę w siebie.

  • 8. Data: 2013-02-21 23:50:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2013 23:00, Budzik pisze:

> [...]
    > tak...
    >
    > Może trzeba pomyśleć o założeniu kościoła? Ktoś wie, jakie są wymogi?

    OIDP 100 podpisów (niekoniecznie wiernych), status, siedziba.

  • 9. Data: 2013-02-21 23:56:30
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    wiadomości news:21022013.4E1914E3@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > Ale już jako ciekawostkę, podawali tych, co tylko czekają na te pół
    > procent. Np. ktos próbuje legalizować kościół latającego spagetti czy

    Co do spagetti, to bardziej chodzi o przetestowanie wolności wyznania
    w praktyce (kto i na jakiej podstawie ma decydować, że dana religia,
    jej święte księgi, itd. - są "prawdziwe") oraz o upuszczenie co nieco
    powietrza z nadętych "świątobliwosci", bardzo skorych, aby sprawować
    nie tylko rząd dusz, ale i ciał :)

    Choć gdy teraz o tym myślę, to pomysł, aby w tak przewrotny sposób
    odzyskać część podatku, bardzo mi się podoba :) Kolesie od spagetti
    mogliby nawet sprokurować jakieś zwiastowanie, że kasę z podatku
    należy zwracać wyznawcom i po sprawie - Rostowski leży :)

    Ale bardzo wątpie, żeby tę religię udało się faktycznie zarejestrować.

    > Może trzeba pomyśleć o założeniu kościoła? Ktoś wie, jakie są wymogi?

    Odpowiednia liczba wyznawców, doktryna religijna i różne wymogi
    formalne. Organizacyjnie rzecz jest do przejścia.

  • 10. Data: 2013-02-22 00:02:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale ja wierzę w siebie.