    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Date: Thu, 20 Mar 2014 23:52:44 +0100
    <5328b21c$0$2365$65785112@news.neostrada.pl> <lgahqu$a9q$1@dont-email.me>
    <5328d082$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lgchfe$d36$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgcmvn$n7l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lge61g$65g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lge8cn$8nm$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <532ac746$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <532ad508$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lgeri1$tuo$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgfh54$kpj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    On 20.03.2014 23:38, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No to peszek. W tym Ci nie pomogę.

    Jestem ze starej PRL-owiskiej szkoly, gdzie jakos panowalo
    przeswiadczenie, ze to nie uczen tępy tylko nauczyciel dupa.

    > Tak. Koniecznie przy mnie. Dyszy mi w kark wręcz.

    Tak myslalem :D

    > Nawet teraz. Jakbyś starał się zrozumieć, a nie
    > dopierdolić, to byś problemów nie miał. Ot co.

    Musisz mi ustawowo zabronic :D

    > Już pisałem (zignorowałeś), że nie ma takiej liczby.

    bo dąży do nieskończoności? :D

    > Dostępność lekarzy w placówkach prywatnych się pogarsza i jest to widoczne.
    > Po fazie inwestycji biznes musi zarobić, więc tnie. :)

    pisalem to przypomne

    w polsce

    2,2 lekarza na 1000 osob

    13 urzednikow na 1000 osob

    > Tak.

    aha.

    no to zalosne jednak co piszesz. bo to co piszesz to myslisz.

    > Jak pomyślisz, to zrozumiesz.

    widac nie mysle bo nie rozumiem.

    urzednik zaklada kajdany, bez jego zgody nie mozna przekroczyc granicy

    ale jak urzednika nie ma to ja nie widze przeszkod.

    na piechote nawet mozna podrozowac.

    urzednim mi nie potrzebny do przejscia z A do B.

    Tobie najwyrazniej tak.

    LOL kurewa ;D

    > Bo czasem można ulżyć w cierpieniach.

    Nie wolno. Eutanazja - urzednicy zabronili. Aborcja plodu uszkodzonego -
    urzedasy zabronili.

    > Nie rozumiesz idei ubezpieczenia społecznego, prawda?

    Chuj mnie obchodzi spoleczne ubezpieczenie w momencie gdy mam pewnosc ze
    zdechne polegajac na tym ubezpieczeniu.

    > W tym wypadku dorzucasz się do puli kogoś kogo można uratować, a na
    > leczenie go nie stać.

    A dlaczego tym kims nie moge byc ja?

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l