  • 161. Data: 2014-03-21 00:14:05
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > A moze jest roznica miedzy tym co ja pisze, a "nie miec". Ja pisze, ze
    > wkurwia mnie zwiekszanie ich ilosci ponad miare.

    Ale widziałeś czego dotyczył ten fragment? Odpowiedzi na post Krisa,
    który różnicowł tylko "mieć" i "nie mieć".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 162. Data: 2014-03-21 00:14:52
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> pisze:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No dobra. Wskaż no te prężnie działające poważne firmy uciekające
    > przed ZUS do UK.

    Dla większych firm UK też za bardzo "okrada". Nawet Cypr może być za bardzo
    "złodziejski" jak się poważnie podchodzi do problemu unikania opodatkowania i
    chce się oszczędzić poważne pieniądze.

    Była ostatnio kwestia nawoływania do bojkotu za przeniesienie podatkowe na Cypr
    czy nie?

    http://www.biztok.pl/akademia-biznesu/bojkot-lpp-za-
    to-ze-robi-to-samo-co-google-czy-polsat-czy-to-ma-se
    ns_a14791
    Tomasz Grynkiewicz 05.01.2014

    --
    A. Filip
    Śmiech nie tylko czyści zęby, lecz także oczyszcza zmarszczki z kurzu.

  • 163. Data: 2014-03-21 00:16:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Jest dwa razy wyzszy od naszego, a uwazasz, ze to my jestesmy krajem z
    > dobrobytem. A tajwan nie.

    Możesz przestać wciskać mi rzeczy których nie powiedziałem? Dziękuję.
    Po a) użyłem słowa "kojarzą". Po b) nigdzie nie pisałem że polska jest
    krajem z dobrobytem, tylko że do niego dążymy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 164. Data: 2014-03-21 00:19:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Najlepsze to te, gdzie prosi o cyfry albo sie posilkuje np. PKB.
    > A potem ja te cyfry wystawiam i milknie

    Kłamiesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 165. Data: 2014-03-21 00:20:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > caly czas nieprzerwanie o tym, ze w UK zabieraja mniej niz w PL

    Zależy od konkretnego przypadku. Tobie może tak, mi na pewno nie.
    Więc?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 166. Data: 2014-03-21 00:27:05
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 00:19, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kłamiesz.

    No to co z tym porownaniem Polski, kraju przykladego dobrobytu z
    Tajwanem, latryną o PKBpc 2x wyzszym?

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 167. Data: 2014-03-21 00:27:57
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 00:06, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No dobra. Wskaż no te prężnie działające poważne firmy uciekające
    > przed ZUS do UK.

    A nie wystarczy,ze duzo malych ucieka?

    co jest wieksze? 1x1000 czy 1000x1?

  • 168. Data: 2014-03-21 00:29:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 00:14, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale widziałeś czego dotyczył ten fragment? Odpowiedzi na post Krisa,
    > który różnicowł tylko "mieć" i "nie mieć".

    To dajcie se po razie i wroccie do tematu glownego :D

  • 169. Data: 2014-03-21 00:29:50
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 00:20, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zależy od konkretnego przypadku. Tobie może tak, mi na pewno nie.
    > Więc?

    Tobie zabieraja mniej?

    Czyli dzialasz na jakichs zwolnieniach podatkowych.

    Kiedy

  • 170. Data: 2014-03-21 00:31:46
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 00:16, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > Po a) użyłem słowa "kojarzą". Po b) nigdzie nie pisałem że polska jest
    > krajem z dobrobytem, tylko że do niego dążymy.

    czy kraj, w ktorym nie ma dobrobytu musi "inwestowac" w wieksza rzesze
    urzedasow?

    przypominam

    13 urzedasow na 1000 mieszkancow

    2 lekarzy na 1000 mieszkancow