    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [pr] Fax faktury
    Date: Thu, 24 Mar 2005 14:10:01 +0100

    Dnia 24 mar o godzinie 13:53, na pl.soc.prawo.podatki, BAH napisał(a):

    > Nie pisałem, że fax wystawia fakturę.

    Bo napisałeś o 'wystawieniu faktury przy pomocy faxu'.
    A miałeś chyba w zamyśle 'wydrukowanie za pomocą faxu'.
    Jadnokowoż - Twoje poprzednie zdanie brzmi jednoznacznie.

    > Faktura VAT nie wymaga podpisu.

    No i?

    > Można np wysłać pdf pocztą do wydruku.

    > ... widzicie ale nie rozumiecie ....

    Bo piszecie to co sami macie na myśli, ale nikt prócz was nie potrafi
    odczytać tego co myśleliście pisząc, odczytujemy to co po prostu
    napisaliście fizycznie.

    --
    Herbi
    24-03-2005 14:09:59