  • Data: 2005-03-25 08:51:32
    Temat: Re: [pr] Fax faktury
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
    > Ale najwyraźniej jedyną różnicą jest wyraz 'kopia' i 'oryginał'. Nie ma
    > innych wyróżników.

    A tak zupełnie na marginesie - kiedyś (ale chyba jeszcze przed 1.V) Urząd
    Celny nie chciał mi odprawić przesyłki, bo mieli oryginalną fakturę z
    drugiego końca świata, na oryginalnym filipińskim papierze z oryginalnym
    podpisem Filipińczyka, ale z małym napisem 'COPY' w rogu. Jak im faksem
    wysłałem taką samą fakturę z napisem 'ORIGINAL' (faks z faksu, ledwie
    czytelny), to się ucieszyli, że mają oryginał i natychmiast odprawili
    przesyłkę.

    Kult papierków, oryginałów i pieczątek w Polsce nie zna granic :)

    P.