  • Data: 2005-03-25 08:41:00
    Temat: Re: [pr] Fax faktury
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BAH <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie kazdy musi się zgodzić co jest oryginałem.
    > Teraz gdy nie jest wymagany podpis jest jeszcze trudniej
    > o jednoznaczną interpretację.

    A kto powiedział, że jest podział na kopie i oryginały, bo ciągle nie
    mogę tego znaleźć? W ustawie jest mowa o oryginale przy okazji WD nowych
    środków transportu oraz przy okazji rolników ryczałtowych. I tyle.

    W RMF też nie widzę, ale może coś przeoczyłem, bo ten PDF, którego mam
    z RMF jest chyba skanem, bo nie daje się przeszukiwać :(

    P.