    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pytanie laika - vat
    Date: Tue, 30 Dec 2008 01:33:31 +0100

    On Mon, 29 Dec 2008, it wrote:

    > A mogę sprzedawać osobom prywatnym (nie prowadzącym dzialalności
    > gospodarczej) sprzedawać samochody?

    A niby skąd te osoby nie prowadzące DG "normalnie" biorą samochody? :D

    > Na umowę?

    Jak jedna strona daje samochód, druga pieniądze i obie to akceptują,
    to rzecz jasna że mamy umowę. Na przykład w salonie firmowym - to
    jest umowa sprzedaży.

    > Wtedy płacę 19% dochodowego? tylko i pcc3 składam po kupnie?

    Ale o co pytasz, skoro wcześniej pytałeś o sprzedaż w ramach DG?
    Pytałem czy sprzedajesz *firmom*, a nie czy sprzedajesz *jako*
    prowadzący DG - bo to oczywiste.
    "Zamierzona" sprzedaż samochodu (czyli zakup po to, aby go sprzedać)
    jest prowadzeniem DG i tyle, nie przekombinuj!

    pzdr, Gotfryd