    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: roczna prenumerata
    Date: Thu, 6 Nov 2003 13:23:58 +0100

    On Wed, 5 Nov 2003, Maciek Bartnik wrote:

    >+ Dnia 2003-11-03 20:00, Użytkownik Maddy napisał:
    >+ > Jak masz pełna księgowośc to decyduje kwestia istotności, wydatek
    >+ > istotny przez RMK, nieistotny jednorazowo.
    >+ > W PKPiR jednorazowo.
    >+ > Chyba że wydatk dotyczy jednoczesnie dwóch lat podatkowch, wtedy
    >+ > proporcjonalnie dzielisz wydatek i księgujesz cześc w jednym roku a
    >+ > częśc w drugim.
    >+ Czyli jeśli kupiłem w październiku, to księguję w październiku 3/12, a w
    >+ styczniu 9/12?

    To "w kwestii wróżki" ? (nie napisałeś jaki sposób rozliczania !)
    Widziałeś *cały* wątek ? Czy post Karola jeszcze ci nie
    dotarł do czytnika ? ;) (to jest złośliwość pod kątem mojego
    akumulatorka :>)

    >+ A co z VATem? Też rozbijam, czy odliczam jednorazowo?

    ....ty tak poważnie ?
    Wymień mi choć jeden przypadek kiedy VAT wolno ci "robijać
    i zapłacić później" - później niż przewidują przepisy ??
    VAT się rozlicza albo "zaraz", albo "nigdy" (możesz
    podarować Skarbowi, ustawa przewiduje... :])

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)