  • Data: 2004-01-06 14:16:20
    Temat: Re: sklep, komis+artysta (długie)
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy PCC. Wycięłaś tekst, że chodzi o dochodowy !

    Ależ skądże znowu, wziąłem tylko tyle ile mój przedmówca wykorzystał :) do
    udzielenia odpowiedzi.

    A czysto teoretycznie, czy Szanowny Kolega zgodzi się, iż, o ile nie są to
    żadne wyjątki od zasady (VAT-owiec, itp. w tej ustawie określone) to te (mam
    na myśli sprzedaż) czynności cywilnoprawne "podpadną" pod PCC? Będą jednakże
    zwolnione ze względu na wartość :) ?
    Bartek.