  • Data: 2004-01-06 15:35:42
    Temat: Re: sklep, komis+artysta (długie)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jan 2004, Bartek wrote:
    [...]
    >+ Ależ skądże znowu, wziąłem tylko tyle ile mój przedmówca wykorzystał :) do
    >+ udzielenia odpowiedzi.

    Erm... no dobrze, cykliści zawsze są winni :)
    Choć śl;edztwo wykazało że w moim tekście było jakbny trochę więcej ;)
    (*przed* owym kawałkiem, a nie *po* :) !)
    [...]
    >+ na myśli sprzedaż) czynności cywilnoprawne "podpadną" pod PCC? Będą jednakże
    >+ zwolnione ze względu na wartość :) ?

    Nie mogę odmówić racji takiemu postawieniu sprawy, na szczęście
    nie komentowałem kwestii "zwolniony vs nie podlega" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)