    From: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spóźniona deklaracja a odliczenie
    Date: Fri, 1 Nov 2002 15:50:15 +0100

    news:aptlqi$mn8$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Mam wrażenie że za klawiaturą siedzi przedszkolak który w razie
    > nieopowodzenia zabiera zabawki i idzie do innej piaskownicy.
    > Brakowało tylko żebyś na końcu swojej wypowiedzi dodał " a poza tym
    > jesteś brzydka a mój tata pobije twojego tatę".
    >
    > Skoro nie możesz zaakceptować zasad polemiki, np. tego że ktos może
    > chciec abys cos udowodnił i z zasady nie wierzy Ci na piekne oczy, i
    > doprowadza Cie to do cięzkiej furii to co robisz na tej liście?
    > To jakiś masochizm.
    >
    > Pomijam juz smiesznośc takiego zachowania...
    > "Jak moje nie będzie na wierzchu to sie obrażę..."

    Masz wyjątkowy talent do zrażania do siebie ludzi.
    A za cały komentarz powyższego postu niech posłuży zdanie, iż takie sposoby
    wypowiedzi w niedługim czasie doprowadzą, że sama ze sobą będziesz gawędzić.
    To nie jest obrażanie się z mojej strony, czy jak to łaskawie raczyłaś
    określić: "zabiera zabawki i idzie do innej piaskownicy. Brakowało tylko
    żebyś na końcu swojej wypowiedzi dodał a poza tym jesteś brzydka a mój tata
    pobije twojego tatę".
    To niestety - potwierdza to, co powiedziałem wyżej.

    Ps.
    A ostrość wypowiedzi cenię sobie bardzo. Lecz sensowną.