    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzeda? z^(3)ota na allegro
    Date: Tue, 07 Nov 2006 14:01:30 +0100

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > No i tu jest problem.
    > Kilka lat temu US wygrał przed NSA sprawę z podatnikiem.
    > Zarzucił podatniczce, babci która twierdziła że ma dolary jeszcze
    > z czasów Gierka, przemycone z USA (i można przypuszczać ze tak bylo!)
    > których nie wpłaciła do banku z oczywistej obawy o ujawnienie,
    > że tłumaczenie jest niewiarygodne.
    > Łupnęli 75% "od nieujawnionego dochodu". I US wygrał przed NSA.
    >
    > Z jednej strony masz IMO nieuregulowany podatek od darowizny tak
    > jak pisze Gonia, z drugiej jest pytanie skąd *babcia* miała to
    > złoto.
> [...]
    dalej twierdzę, że skoro babcia nie żyje, to juz nie jej problem.
    Problemem jest jak geniusz udowodni, że to złoto dostał od babci? My
    ostatnio nie udowodnilismy, zeznania świadków to było za mało, ani
    organa podatkowe ani wojewódzki nie uznali, żeby to było wystaczające
    uwiarygodnienie ( i to w troszke mniejszych ilościach, babcia była jakąś
    szlachcianką albo inną księżniczką)