    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: środki trwałe ?
    Date: Sat, 2 Feb 2002 23:17:06 +0100

    On Sat, 2 Feb 2002, Karol wrote:

> [...]
    >+ > >+
    >+ > >+ Ale dopiero w drugim roku podatkowym.
    >+ >
    >+ > ??
    >+ > "Podkręć", proszę, jasność wypowiedzi !
    >+ > Bo co do amortyzacji *liniowej* (w tym przyspieszonej) nie ma
    >+ > mowy o żadnych latach.
    >+
    >+ To chyba pracujemy na jakichs roznych wersjach ustawy o PDOF.
    >+ W mojej wersji jest przepis:
    >+ art.22 ust.2 pkt 3 oraz ust. 4
    >+ AFAIR komputery zalicza sie do grupy 4 KST.

    Oczywiście. Tylko owa grupa jest wymieniona nie tylko
    jeden raz :)
    Pewnie masz na myśli art22k ("k" ci zeżarło ? ;)), dotyczący
    KST 3-6 i 8, zaś liniowa to jest art.22i.2.3 i tyczy KST4-6 i 8
    (czli bez "3") z dodatkowym wymaganiem "poddania szybkiemu
    postępowi" (co M. zaznaczyła).
    Jak mi któryś powie że komputerologia i informatyka
    nie są "poddane szybkiemu..." to... nie uwierzę ;)

    >+ Karol

    Pozdrowienia, Gotfryd
    BTW: taki mądry to ja jestem - bo kiedyś archiwum p.s.p.p
    przekopałem rzetelnie googlem :) (a sprawa wraca regularnie)