  • 1. Data: 2009-08-12 19:42:16
    Temat: swojsko nie swoje składki OFE??
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    swojsko nie swoje składki OFE??
    Witajcie mam w CU podgląd on-line na wpływające składki i tak się zdarza iż
    mam mały okres bez pracy - więc logiczne iż składki emerytalne nie napływają -
    a tu ZONK po 3 miesiącach wpłynęła pełna składka w takiej wysokości jak bym
    pracował... ktoś się sypną i mi zapłacił ZUS?

    Znam osobę która pobiera zasiłek dla bezrobotnych i jej wpływa ok. 40 ilku
    złoty co miesiąc

    ktoś wie skąd to?

  • 2. Data: 2009-08-12 20:32:58
    Temat: Re: swojsko nie swoje składki OFE??
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bym
    > pracował... ktoś się sypną i mi zapłacił ZUS?

    Pewnie zaległości jakieś przelali...

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl