  • From: "agislo" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: testament-podzial majatku-podatek
    Date: Fri, 20 Oct 2006 08:21:48 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0610191140370.3032@athlon64...

    > Jak zastrzegłem prawnikiem nie jestem, ale jak podali uzasadnienie to
    > z chęcią bym przeczytał. Bo IMO cytowany "210 KC" pozwala przyjąć, że
    > syn *miał* prawo do zażądania żeby ojciec sprzedał mu działkę, ale
    > własnie: "miał". Być może nadal ma (już od spadkobierców).

    sama jestem ciekawa podstawy prawnej jaka kieruje sie us
    na pewno, jak widac, istnieje przepis nadrzedny dla tego podawanego przez
    Ciebie
    jak tylko sie dowiem CO to jest, nie omieszkam napisac

    > :)
    > Następnych spadkobierców będziemy kierować do Ciebie :)

    haha, slaby ze mnie doradca
    w sadzie, w tej sprawie, sa prawdziwe pokazy zlosci i chciwosci,
    lekecewazenie sadu, zwalnianie akdwota i jego powrot, swiadkowe...cuda na
    kiju i dzikie weze
    wszyscy czekaja na final w napieciu

    pozdrowienia
    agnieszka