  • Data: 2007-10-22 20:06:05
    Temat: Re: tłumaczenie bilansu
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > która pozycja z bilansu to "Less accumulated Depreciation"?

    to dosłownie znaczy "pomniejszone o umorzenie (narastająco)"... ale ja nie
    znam takiej pozycji w bilansie.
    w bilansie wykazuje się środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne w
    wartościach netto, czyli wartości począkowe pomniejsza się o amortyzację i
    odpisy aktualizujące...

    > Czy "common stock" to kapitał akcyjny?

    nie wiem co to "common stock"... ale kapitał akcyjny to "share capital"

    >a "retained earings" to która pozycja
    z pasywów?

    Zysk/Strata z lat ubiegłych