    From: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ubezbieczenie, zus, dg i umowa o dzielo (dlugie)
    Date: Mon, 12 Jul 2004 11:34:21 +0200
    Sender: n...@o...pl@dial-1051.lodz.dialog.net.pl

    > 2. Ciagnac na umowe o dzielo i oplacac tylko zdrowotne (z tego co google
    > wyplulo, to ok. 150pln), ale juz w czasie macierzynskiego 0 gotowki:(

    A czy jesli umowa o dzielo jest jedynym zródlem dochodu nie placi sie czasem
    wszystkich skladek? Tak bylo pare lat temu jak moja zona byla na
    wychowawczym w jednej firmie (bez prawa do zasilku) i dorywczo brala jakies
    umowy. Teraz nie wiem, ale moze lepiej sprawdz, albo niech sie ktos
    madrzejszy wypowie

    tp