  • 11. Data: 2009-03-27 14:04:48
    Temat: Re: umowa kupna sprzedaży firma i osoba prywatna
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    news:gqim3e$cu4$1@news3.onet...

    > "jak kupuje się coś na firmę od osoby fizycznej"

    Z którego fragmentu tego zdania wynika, że żadna ze stron nie jest
    podatnikiem VAT?

  • 12. Data: 2009-03-27 14:11:55
    Temat: Re: umowa kupna sprzeda?y firma i osoba prywatna
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Andrew wrote:

    > Art 2 ust 4 ustawy o PCC

    Może lepiej przeczytaj ze zrozumieniem powoływany przepis, zanim
    wpuścisz kogoś "w maliny".

    Piotrek

  • 13. Data: 2009-03-27 14:12:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baloo pisze:

    > wiadomości news:gqim3e$cu4$1@news3.onet...

    > Z którego fragmentu tego zdania wynika, że żadna ze stron nie jest
    > podatnikiem VAT?

    A z czego wysuwasz wniosek, że wystarczy być podatnikiem VAT, aby nie
    płacić PCC? Warunkiem jest ovatowanie danej transakcji. Kupno samochodu
    przez firmę od osoby fizycznej nie łapie się pod to.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-03-27 14:18:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:
    > A z czego wysuwasz wniosek, że wystarczy być podatnikiem VAT, aby nie
    > płacić PCC? Warunkiem jest ovatowanie danej transakcji. Kupno samochodu
    > przez firmę od osoby fizycznej nie łapie się pod to.

    To zbyt daleko idący wniosek, jeśli nie mamy żadnych innych informacji o
    sprzedającym (poza tym że jest osobą fizyczną).

    Piotrek

  • 15. Data: 2009-03-27 14:21:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:

    > To zbyt daleko idący wniosek, jeśli nie mamy żadnych innych informacji o
    > sprzedającym (poza tym że jest osobą fizyczną).

    "osoba prywatna" mówi jednak już ciut więcej.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-03-27 14:24:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:
    > "osoba prywatna" mówi jednak już ciut więcej.

    Też chyba nie do końca nie do końca.

    Hint: kupno towaru (samochodu) przez "osobę prywatną" w celu dalszej
    odprzedaży.

    Piotrek

  • 17. Data: 2009-03-27 14:26:07
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:
    > "osoba prywatna" mówi jednak już ciut więcej.

    Też chyba nie do końca nie do końca.

    Hint: sprzedaż towaru (samochodu) przez "osobę prywatną" kupionego w
    celu dalszej odprzedaży.

    Piotrek

  • 18. Data: 2009-03-27 14:26:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:

    > "osoba prywatna" mówi jednak już ciut więcej.

    Też chyba nie do końca nie do końca.

    Hint: sprzedaż przez "osobę prywatną" towaru (samochodu) kupionego w
    celu dalszej odprzedaży.

    Piotrek

  • 19. Data: 2009-03-27 14:28:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:

    > "osoba prywatna" mówi jednak już ciut więcej.

    Też chyba nie do końca.

  • 20. Data: 2009-03-27 14:29:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:

    > Też chyba nie do końca nie do końca.
    >
    > Hint: sprzedaż przez "osobę prywatną" towaru (samochodu) kupionego w
    > celu dalszej odprzedaży.

    Myślę, że w tym przypadku nie ma potrzeby być aż tak drobiazgowym :)

    --
    Liwiusz