  • Data: 2008-03-04 13:19:07
    Temat: Re: umowa o dzieło bez VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > [to moje, ale jakaś lawa pochłonęła nagłówki]
    >
    > Być może. Zdarza się. Tylko skąd ta agresja?

    > I po co ten jad?

    No proszę - w dwóch zdaniach orzekających jad i agresja.
    Och, zarzucić komuś, że nie czyta dokładnie kiedy widać, że nie czyta.
    Zasugerować, że nie jest świadomy całego rozległego obszaru problemów
    podatkowych, zwłaszcza że sam to potem potwierdza własnymi słowami.

    Ileż w tym jadu. Tryska wprost. Jaka agresja!

    Wiesz, masz zbyt bujną wyobraźnię.

    Ja Ci mogę zaraz pokazać agresję. Mogę za chwilę trysnąć jadem.
    Wtedy będziesz mógł łkać na poobijanym ego (im większe tym łatwiej o
    uraz). Nie będziesz sobie musiał niczego wizualizować.

    Na razie jestem bardzo uprzejma i rzeczowa.
    Na razie wtrętów osobistych nie robiłam. Na razie jedynie kwestionowałam
    Twoja wiedzę w pewnej materii.
    I pewnie bym sie tak bardzo nie rozpisywała, gdybyś nie był tak odporny
    na walenie w łeb ustawą. Ale widać ustawa był za miękka.

    Za to odrobina ironii okazała się szpilą w sam środek pośladka.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813