    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: www.pit.pl - do kitu (pit 37)
    Date: 11 May 2007 00:13:59 -0700

    darmo:http://bi.gazeta.pl/im/9/3964/m3964749.exe
    > Opis:http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,396
    3883.html

    Na stronie pit.pl są formularze firmy Signform. Są to bardzo dobre
    formularze - wszystko działa i liczy poprawnie. Problemy z
    wypełnieniem niektórych pozycji mogą mieć jedynie osoby, które mają w
    excelu ustawiony poziom zabezpieczeń na wysoki, przez co blokowane są
    makra. Wystarczy zmniejszyć zabezpiecznia i wszystko działa dobrze. W
    razie problemów zawsze można zadzwonić albo wysłać maila do pit.pl
    albo signform i uzyskać pomoc. Ale tak to już jest, że niektóre osoby
    zamiast pomyśleć, albo zwrócić się o pomoc od razu szkalują firmy w
    internecie. Trochę odpowiedzialnosci proszę Pana. Ja pracuję w
    serwisie internetowym i wiem, ze takie zjawisko to plaga, z którą
    trudno walczyć, a świadczy to tylko o poziomie kultury osób które
    takie opinie wystawiają. Proponuję panu zmienić ustawienia
    zabezpieczeń i sprawdzić czy faktycznie formularz "źle liczy". Bo
    prawdopodobnie nie skorzystał pan z formularza przez swoją niewiedzę,
    a oskarża pan serwis o sprzedawanie bubli.Proszę się trochę zastanowić
    przed wyrażaniem takich opini.