  • 1. Data: 2006-01-04 22:10:38
    Temat: wysyla i vat wiem ze bylo ...
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    ale znalazlem pare interpretacji np:

    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=79964&i_smpp_s_strona=1
    => wychodzi z tego ze jesli nie dolicza sie kosztow opakowania i wysylka
    jest usluga mozna pisac na fvat/paragonach stawke ZW.
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=42096&i_smpp_s_strona=4
    => tutaj jesli wyszczegolni sie jako osobna pozycje na fakturze, i w umowie
    zawarte jest, ze przesylke placi sie osobno (allegro?) to tez moze byc ZW
    http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/index.php?page=know&
    id=387 tutaj tez zw.
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=93582&i_smpp_s_strona=3
    => tutaj dla mnie to maslo maslane, ale wydaje sie byc madrym obejsciem zw.
    podmiotowego.

    Sam zlozylem prosbe o interpretacje do mojego US-a, smieszne to ze w okienku
    informacji vat dostalem odp. w ciagu 3 sekund oczywiscie zwolnione, a tam
    gdzie robia interpretacje we 3 sie zastanawialy jak to zrobic! Prosbe
    zlozylem w listopadzie i do teraz brak odp, trzy razy uzupelnialem juz stan
    faktyczny, bo sprawa wysylek dla US jest calkowitym kosmosem, na pytanie czy
    dostane odp przed 25 zeby zrobic vat7 bez korekt otrzymalem odp. "niewiem"
    poprostu TRAGEDIA!

    prosze grupe o poprawe jesli zle rozgryzlem te interpretacje, czy prawo nie
    powinno byc dla wszystkich rowne?

    --
    pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2006-01-05 09:12:50
    Temat: Re: wysyla i vat wiem ze bylo ...
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

> [...]
    > otrzymalem odp. "niewiem" poprostu TRAGEDIA!
    >
    > prosze grupe o poprawe jesli zle rozgryzlem te interpretacje, czy prawo

    witam

    mielem identyczny problem, zlozylem prose o interpretacje i dostalem ja.
    Najpierw slowna po ok 2 tyg, po ok 2 miesiacach na pismie.
    Niestety moj US uznal ze mam pisac 22% no i czekalo mnie 8 miesiecy korekty
    :(
    Jesli ktos dostal inna interprestacje to bylbym wdzieczny za pomoc w walce o
    ZW vatu za wysylke

    pozdrawiam

    Grzes

  • 3. Data: 2006-01-05 10:18:47
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > korekty :(
    > Jesli ktos dostal inna interprestacje to bylbym wdzieczny za pomoc w walce

    To wyzej sa ze strony ministerstwa finansow, wiec wydaja sie byc wiarygodne,
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-05 13:37:44
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > To wyzej sa ze strony ministerstwa finansow, wiec wydaja sie byc
    > wiarygodne, pozdrawiam

    jutro sie wybiore ponownie do US, dam znac czego sie dowiem ( jestem z
    Katowic)

  • 5. Data: 2006-01-05 13:46:41
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > jutro sie wybiore ponownie do US, dam znac czego sie dowiem ( jestem z
    > Katowic)
    Witam
    tak jak pisalem na "gebe" dowiedzialem sie ze pisac zw. , jesli uda Ci sie
    wytlumaczyc na czym polega sprzedaz wysylkowa masz medal, dowiesz sie jak
    "wysylka po wplacie na kont" i "wysylka pobraniowa" to dwa bardzo
    skomplikowane pojecia. pozdrawiam, powodzenia!