eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki"zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego" › Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
    Date: Tue, 07 Jul 2009 11:50:10 +0200

    spp pisze:

    > W skali kraju tylko z tego tytułu jest kilkanaście tysięcy takich
    > mandatów bądź spraw sądowych rocznie.

    A więc jednak postawienie sprawy "bo jakby wszyscy nie nabijali jednego
    grosza t by było 100tys groszy" ma jakieś podstawy.
    To nie jest odosobniony przypadek.

    Swoją drogą parę dni temu, robiąc zakupy w małym sklepiku na wsi po
    zapłacie spytałam " a paragon" na co pani niefrasobliwie "a, chwileczkę,
    to muszę nabić".
    Na moje "wie Pani że to przestępstwo, nie wydać paragonu" paniusia
    stwierdziła, że jak bym poszła to ona by sobie spokojnie nabiła a jak
    klient patrzy jej na ręce to się częściej myli.
    Ręce opadają.
    Jakbym chciała pisać donosy na wszystkich którzy naruszają prawo to bym
    nic innego nie robiła.
    Blacharz który otwarcie mówi "jak na fakturę to jeszcze VAT dojdzie".
    Gość na allegro, który wystawia ładowarki w ilościach hurtowych ale
    faktury albo rachunku to już nie.
    Facet w komisie, który z obca osobą próbuje ugadać, że na fakturze
    wpisze mniejsza kwotę "bo będę miał za duży dochód" (bo jak kupował ten
    samochód to tez wpisał mniej, żeby mniejsze PCC było. Itp itd.

    Człowiek macha na to ręka ale czasami robiąc przelew na VAT czy PIT
    zastanawia się, czy nie jest naiwny.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813