    From: "Andzia" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakup towaru
    Date: Thu, 31 Mar 2005 16:16:53 +0200

    | > |

> [...]
    | magazynier ponoszący odpowiedzialność materialną dokona wydania towaru
    | dopiero jutro to w tym momencie masz to prawo do rozporządzania towarem
    | jak właściciel? I jak to się ma do sytuacji, gdy nagle magazynier się
    | rozchoruje na amen - miesiąc i jeden dzień leżenia w łóżku - a
    | kierownictwo jednostki stwierdzi, że odpowiedzialność materialna rzecz
    | święta i "z wydaniami czekamy aż pan Czesio wróci z chorobowego"? I
    | jeszcze jak to się ma do art. 19 czyli sytuacji, że prawo do odliczenia
    | podatku naliczonego powstać miałby wcześniej niż obowiązek podatkowy?

    A gdybym złożyła 'dyspozyzję', żeby firma A, u której kupuję, wysłała towar
    do firmy B, która nabywa ode mnie ten towar, to co wtedy? Fizycznie towar
    nie zajrzy do mojego magazynu, więc i koszt i VAT w marcu?
    Trochę to inna sytuacja, ale takie rozwiązanie również mnie interesuje .

    A'propos pana Czesia, jeśli będzie chorował miesiąc i 1 dzień, to pozbawi
    mnie możliwości odliczenia VAT-u w ogóle? Hmm...

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia