  • Data: 2002-07-07 04:49:58
    Temat: Re: zaliczka na podatek -problem
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > US dostał pieniadze miesiąc wcześniej więc czepiał sie nie będzie.
    > Byle byś potem był juz w miare konsekwentny, a nie co miesiąc inaczej.
    >
    > Maddy

    no tak pewnie ze kasa juz poszla, ale tak sie zastanawiam nad kpir bo w
    koncu w czerwcu pojdzie po stronie wydatkow suma w zasadzie nie zgadzajaca
    sie ze stanem faktycznym , dwa razy wynagrodzenia - no nie wiem, moze i us
    nie bedzie robil problemu ale zaloze sie ze jakby chcial to jak najbardziej
    by mogl..
    ArS