    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zbiorczo do kpir i sprzedazy vat?
    Date: Mon, 3 Oct 2005 22:58:02 +0200

    On Mon, 3 Oct 2005, Wemif wrote:

    > Z tego by wynikalo, ze wystarczy tylko numer faktury, kwota netto, vat...
    > Czy rzeczywiscie tak wystarczy?

    IMHO w ten sposób samemu sobie wystawisz "zakaz prowadzenia sprzedaży
    mieszanej" (opodatkowanej i zwolnionej).
    Jedna sprzedaż zwolniona i ewidencja leży i kwiczy (nie ma jak
    wyznaczyć proporcji sprzedaży :))
    Nieujmowanie VATu od paliw (nie odliczany, ale wymagajćy wykazania)
    jest możliwe tylko jak się nie rozlicza paliw w KUP.
    itepeitede :)

    > i tyle ladnie sie miesci na kartce A4... Czy Rzeczywiscie do tego sie
    > nie powinien przyczepis US?

    ...na *mój* rozum - nie. Z zastrzeżeniami jak wyżej.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)