  • 1. Data: 2002-03-27 03:10:57
    Temat: zgubienie paragonu ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

    Co zrobic w sytuacji, kiedy klient zgubil paragon, a
    FV zostala juz wystawiona i w mojej dokumentacji
    widnieje FV bez podpietego paragonu ? Nie mam
    mozliwosci odebrania oryginalu.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 2. Data: 2002-03-27 06:26:20
    Temat: Re: zgubienie paragonu ?
    Od: "beata" <m...@i...pl>

    Ja w takiej sytuacji stosuję podwójne naliczenie vat-u . Czyli odprowadzam
    do US podwójny podatek od tej fakturki .

  • 3. Data: 2002-03-27 09:01:56
    Od: "stopka" <b...@s...pl>

    Cześć
    a może dopuszczają możliwośc skserowania paragonu z dziennika.

    Arkadiusz Ch.

  • 4. Data: 2002-03-27 12:31:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "stopka" <b...@s...pl> wrote in message news:a7s1o8$j8$1@news.tpi.pl...
    > Cześć
    > a może dopuszczają możliwośc skserowania paragonu z dziennika.
    >
    > Arkadiusz Ch.
    >
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    Moze lepiej bylo anulowac fakture ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-03-27 19:18:40
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Moze lepiej bylo anulowac fakture ?

    Oryginał jest u odbiorcy i podobno nie można go odebrać. Trudno anulować
    samą kopię :-) chociaż w takiej sytuacji o ile się orientuję to w d... i to
    mocno dostanie posiadacz oryginału (posiada fakturę niepotwierdzoną kopią u
    sprzedawcy), a niekoniecznie ten co sam sobie anulował kopię.
    Rada dla pytającego na przyszłość: _nigdy_ nie wystawiać faktury bez zwrotu
    paragonu z kasy fiskalnej (jeśli był wydany). IMHO może być to podciągnięte
    przy kontroli jako podwójne dokumentowanie tej samej transakcji.

    Darek

  • 6. Data: 2002-03-28 11:45:56
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Darek W." <a...@p...pop.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Rada dla pytającego na przyszłość: _nigdy_ nie wystawiać faktury bez
    zwrotu
    > paragonu z kasy fiskalnej (jeśli był wydany).

    Do glowy mi nie przyszlo, ze ktos moglby wydac oryginal faktury
    "osobie nie prowadzacej gd z wyjatkiem prowadzacej ja w formie
    indywidualnego gosp.rolnego"
    BEZ
    zwrotu paragonu (jesli byl wydany)

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-03-28 21:25:35
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    > Do glowy mi nie przyszlo, ze ktos moglby wydac oryginal faktury
    > "osobie nie prowadzacej gd z wyjatkiem prowadzacej ja w formie
> [...]

    Polak potrafi !
    :-)))

    Darek