    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmuszony do prenumeraty ?
    Date: Sat, 22 Jan 2005 12:38:21 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Darek <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl>
    wystukał[a]:
    > za zamowienie mozna uznac jedynie rozmowe telefoniczna, kobieta
    > zaproponowala mi przesylke do wyprobowania a ja sie zgodzilem
    > zadnego zamowienia nie wysylalem, ale skoro piszecie ze nagrywaja
    > rozmowy i pozniej traktuja to jako umowe....???
    > przesylke odebralem jako polecona

    Zrób tak: zapakuj to wszystko /jak przyszły ci aktualizacje to również -
    najlepiej jakby były nierozpakowane/ i odeślij im to razem z tymi
    fakturami. Dołącz do tego pismo, że poradnik nie spełnia twoich
    oczekiwań /dorzuć jakieś uwagi, że za mało informacji o tym o tamtym/ -
    dlatego nie chcesz tego prenumerować /żeby przestali wysyłać
    aktualizacje/. Możesz dodać, że tak późno odsyłasz bo wyjechałeś a o tym
    zapomniałeś /i tym podobne bajery/. Jak to jest poważna firma to
    przyjmie takie coś. Wszystko wyślij poleconym, żebyś miał potwierdzenie
    wysłania.

    Kiedyś ich poradnik odsyłałam po 2-3 miesiącach bo też zapomniałam o
    tym. I nie było problemów z tym potem.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --