    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zus odliczenie od dochodu i podatku
    Date: Thu, 22 Nov 2007 10:46:17 +0100

    Anax WRC pisze:

    > a jakbym chcial zaplacic np za 4 mce do przodu? hmm to pewnie nie przejdzie
    > bo nie podaja wysoikosci do przodu na wiecej niz 2 mce...
    > Anax

    Prawnie nie ma przeszkód. Jeżeli do się to technicznie wykonać (czyli
    właśnie kwestia, ile zapłacić) to zakazu nie ma.

    A właśnie, chcą nam zdaje się wprowadzić ustalanie podstawy składek raz
    do roku. Zobaczymy. Mam mieszane uczucia, byłoby prościej, ale pytanie
    jak oni tą podstawę ustalą, może się okazać, że ustalając podstawę raz
    na kwartał zapłacimy w sumie mniej. Ale nic pewnego.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813