  • 1. Data: 2002-01-14 11:55:41
    Temat: Remanent likwidacyjny-jak zrobić?
    Od: Starless <s...@o...pl>

    Witam,
    Likwiduję działalność, proszę o sugestie nt. remanentu likwidacyjnego,
    co ma być zawarte, gdzie szukać wykładni prawnej na ten temat?
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-14 15:06:36
    Temat: Re: Remanent likwidacyjny-jak zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jan 2002, Starless wrote:

    >+ Witam,
    >+ Likwiduję działalność, proszę o sugestie nt. remanentu likwidacyjnego,
    >+ co ma być zawarte, gdzie szukać wykładni prawnej na ten temat?

    A może ze dwa słowa jaka forma działalności ??
    Zajrzyj na www.infor.pl - tam leży i się marnuje ;) tekst ujednolicony :)

    - Ustawa o Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych
    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p2

    ..........Prawnych (wątpię czy pytasz w imieniu spółki ale...):
    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p5

    ...ryczałtu tam nie ma, chyba na HOGA.PL widziałem (nie wiem
    czy nie ma jakichś niespodzianek na okoliczność ryczałtu
    więc profilaktycznie proponuję...)

    >+ pozdrawiam
    >+ Piotr

    Wzajemnie, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-01-14 15:17:33
    Od: "Tomek D..." <T...@p...fm>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > Zajrzyj na www.infor.pl - tam leży i się marnuje ;) tekst ujednolicony :)
    >
    > - Ustawa o Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych

    faktycznie sie marnuje...
    "

  • 4. Data: 2002-01-14 15:19:07
    Od: "Tomek D..." <T...@p...fm>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > Zajrzyj na www.infor.pl - tam leży i się marnuje ;) tekst ujednolicony :)
    >
    > - Ustawa o Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych

    faktycznie sie marnuje... "Wprowadzono błędny identyfikator lub hasło
    lub system został wyłączony do celów konserwacyjnych.
    Zapraszamy później."

    Tomek
    T...@p...fm

  • 5. Data: 2002-01-14 16:42:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jan 2002, Tomek D... wrote:
    [...]
> [...]
    >+ faktycznie sie marnuje... "Wprowadzono błędny identyfikator lub hasło
    >+ lub system został wyłączony do celów konserwacyjnych.

    SOA#1 [*].
    Jeśli komuś nie działa...to nie wiem, jeszcze chwilę będę siedział
    mogę podrzucić mailem. Sprawdziłem - zarówno Netscape jak i Exploder
    ściągnęły :) może miałeś pech trafić w moment podmiany zbiorów.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    * - "StandardowaOdpowiedźAdministratoraNr1: 'u mnie działa'" !

  • 6. Data: 2002-01-16 15:45:23
    Od: "Tomek D..." <T...@p...fm>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > mogę podrzucić mailem. Sprawdziłem - zarówno Netscape jak i Exploder
    > ściągnęły :) może miałeś pech trafić w moment podmiany zbiorów.

    Widac, pech mnie dopadl - juz dziala :-)

    Tomek
    T...@p...fm