  • 1. Data: 2006-02-10 07:33:56
    Temat: Rozliczenie dla samotnie wychowujących a kwestie obyczajowe :-)
    Od: "Ojciec8" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Sytuacja jest taka:
    Dziecko w nieformalnym związku. Cała nasza nieformalna rodzina oczywiście
    mieszka razem.
    W 2004 roku rozliczałem się w sposób przewidziany dla osób samotnie
    wychowujących dziecko. Tylko ja, matka już oczywiście nie.
    W roku 2005 pobraliśmy się. Rozliczenie wspólnie z małżonką oczywiście nie
    przysługuje ale chyba nie ma powodu bym jeszcze 2005 roku nie mógł rozliczyć po
    raz ostatni podobnie jak 2004 czyli wspólnie z dzieckiem.
    Czy mam rację?
    Ojciec8

  • 2. Data: 2006-02-10 15:49:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ojciec8 wrote:
> [...]
    > przysługuje ale chyba nie ma powodu bym jeszcze 2005 roku nie mógł rozliczyć po
    > raz ostatni podobnie jak 2004 czyli wspólnie z dzieckiem.

    Masz rację.