    From: "Qba" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozlicznie Roczne- czy biuro moze sie mylic?
    Date: Wed, 6 Apr 2005 19:25:04 +0200

    Witam,

    Mam problem - od jednej z firm z ktora wspolpracowalem dostalem PIT'a ktory w moim
    odczuciu jest zly.

    Firma (a dokladnie zewnetrzne biuro rachunkowe) wpisalo mi w w PIT'ie 8B w sekcji E
    pozycja 53 czyli "Koszty uzyskania przychodow dla <Przychody z osobiscie wykonywanej
    dzialalnosci...>" kwote wieksza od 1500 zl.

    W programie do rozliczenia rocznego kwota ta nie przechodzi - pisze ze nie moze byc
    wieksza niz 1227 zl. Tak samo pisze w informatorze do zeznania na ten rok.

    Pani w biurze rachunkowym zarecza ze wszystko jest OK, bo cytuje "zawsze tak
    wypelnia" nie potrafi mi tego inaczej uzasadnic.

    Prosze o pomoc: czy biuro sie myli czy ja nie mam racji? Co w takiej sytuacji mam
    zrobic? wpisac jak podalo biuro czy tak jak powinno byc? komu jakby co wlepia kare?

    Bardzo dziekuje za pomoc
    Kuba