    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Samochód, VAT i rok 2009...
    Supersedes: <1...@j...fajny.i.w.ogole.super>
    Date: Thu, 25 Dec 2008 00:48:36 +0100

    Ktoś mi może pokrótce powiedzieć według jakich kryteriów w 2009 roku będzie
    można odliczać VAT od pojazdów osobowych (w kontekście wyroku ETS)?
    Osobiście mam zamiar zapytać w US po nowym roku jak oni się na to
    zapatrują, ale czytałem opinie, że teraz jest (teoretycznie) możliwe
    odliczanie VAT od paliwa w przypadku każdego auta wykorzystywanego w
    firmie... Ciekawe, ciekawe. Teoretycznie w najgorszym wypadku powrócimy do
    przepisów kiedy to VAT można było odliczać od aut, które miały oddzieloną
    wyraźnie przestrzeń ładunkową (najczęściej kratką). Pytam, bo zastanawiam
    się, czy nie założyć teraz kratki do dwóch osobówek :)

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg