  • 61. Data: 2002-04-19 14:02:43
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Apr 2002 15:55:03 +0200, w <a9p7k7$8jj$2@news.onet.pl>,
    ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> napisał(-a):

    > Jestem po kontroli i nikt nie chcial ode mnie zadnej homologacji. Facet
    > zazadale ode mnie tlumaczenie Briefu, odprawe SAD i dowod rejestracyjny
    > pojazdy. Spisal protokol. W protokole stwierdzil ze jest to samochod
    > ciezarowy i tyle.
    > Jeszcze intereswala go ewidencja zakupu ?T, ewidencja zakupu VAT.
    >
    > Tak wiec dyskutancci w tym temacie nie mieliscie racji. Jak dobrze ze nie
    > pracujecie w US bo podatnik bylby biedny:)

    To tylko ciesz się -- inni nie mieli tyle szczęścia i trafiali na
    urzędników ściśle trzymających się litery prawa.

  • 62. Data: 2002-04-19 14:18:42
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    > To tylko ciesz się -- inni nie mieli tyle szczęścia i trafiali na
    > urzędników ściśle trzymających się litery prawa.

    Inni?
    Czy sa tutaj jacys inni ktorzy mieli takie same problemy?

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 63. Data: 2002-04-19 14:30:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Apr 2002 16:18:42 +0200, w <a9p90g$aif$1@news.onet.pl>,

    > Inni?
    > Czy sa tutaj jacys inni ktorzy mieli takie same problemy?

    Czy urodziłeś się wczoraj i gazet nie czytasz?

  • 64. Data: 2002-04-19 14:43:33
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    > Czy urodziłeś się wczoraj i gazet nie czytasz?

    Czasem czytam. Ale jakos nie widze tych bezimiennych tlumow o ktorych
    wspominasz. Moze jakis przyklad podasz, w jakiej gazecie, kiedy itd. Podejde
    sobie do biblioteki i poczytam w archiwum gazet.

  • 65. Data: 2002-04-19 15:00:15
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > Tak wiec dyskutancci w tym temacie nie mieliscie racji. Jak dobrze
    ze nie
    > pracujecie w US bo podatnik bylby biedny:)

    Przyjdą za kilka lat. Odsetki będą większe. :-)))

  • 66. Data: 2002-04-19 15:12:21
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ze nie
    >
    > Przyjdą za kilka lat. Odsetki będą większe. :-)))

    Strachy na lachy. Bez przesady,

  • 67. Data: 2002-04-19 20:39:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    [...]
    ********

    >+ > >+ dziewczynka lub chlopcem to nie zmienisz tego
    >+ > >+ do konca zycia.
    ********
    [...]
    >+ widze ze niedokladnie xzytasz co napisalem. A napisalem - /patrz mi na
    >+ usta/- "urodziles sie

    Patrz niżej - napisałeś co innego "masz napisane" - i chwała
    ci za to że rzetelnie cytujesz :) (zaraz skorzystam !)

    >+ dziewczynka lub chlopcem to nie zmienisz tego do konca zycia"
    >+ Mowie o akcie
    >+ urodzenia a nie o zmianie plci.

    Nie ma tak dobrze :)
    "Nie zmienisz tego" może oznaczać "nie zmienisz płci" albo
    "nie zmienisz wpisu który był w akcie urodzenia".

    Żeby tej formy dyskusji nie ciagnąć to przyczepię się w innym
    miejscu: napisałeś "masz napisane", prawda ?
    A wiesz o tym że przypadki nieprawidłowego rozpoznania płci
    u noworodków (konkretnie: zaliczenia dziewczynki jako chłopca)
    wcale nie są tak rzadkie jak powinno się wydawać ??
    -:O

    >+ No dobra. Przekonales mnie ze zyje w kraju bogatym, gdzie prawo jest rowne

    Absolutnie się nie spodziewałem... ;)
    Ani tego że przekonuję cię do (jak wyżej), ani tego
    ze cię przekonam ! -:)
    [...]
    >+ Czy ty przypadkiem nie pracujesz w urzedzie skarbowym

    Przypadkiem nie :)

    >+ i nie nosisz blad peruki?:)

    Przypadkiem nie - mam taki (blond) oryginał, to podróbka
    jest zbędna ;) -:O !

    Najlepsze pozdrowienia, Gotfryd

  • 68. Data: 2002-04-19 20:43:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002, Cezary F. wrote:

> [...]
    >+ > pracujecie w US bo podatnik bylby biedny:)
    >+
    >+ Przyjdą za kilka lat. Odsetki będą większe. :-)))

    Prawdę mówiąc to chciałem toto dopisać kiedy Waldemar
    wspominał o PRLu: "optymalny" termin do (kolejnej)
    kontroli to 4. rok (odsetki już urosły a przedawnić się
    nie zdąży). Niestety :(
    *To* powinno być zabronione !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 69. Data: 2002-04-19 20:46:20
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002, >>Waldemar<< wrote:
    [...]
    >+ Strachy na lachy. Bez przesady,

    Wiesz co - twój transporter pewnie DA SIĘ obronić,
    być może ma nawet homologację (choć o tym nie wiesz).
    Ale to NIE ZNACZY że nikt i nigdy sie nie przyczepi,
    jeśli "papieru" nie ma.
    Dla jasności: US *nie składa* się z samych pajęczaków
    czyhajacych na ofiarę w sieci; ale dział karno-skarbowy
    tam jest...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 70. Data: 2002-04-19 22:06:47
    Temat: Do moich dyskutantów [było : Samochód kombi i homologacja ?}}
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    Radze zapoznac sie z pismem MF PP2-813-96/01/GM pelny tekst na stronie
    http://www.porowski.pl/wyjasnienia1.htm

    Tutaj akurat Panowie dyskutanci w tym temacie nie wykazali sie znajomoscia
    prawa i przepisami w tym wzgledzie.