  • 21. Data: 2009-12-10 19:11:11
    Temat: Re: Socjalne - talony i podatek.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:

    > A jeste? w stanie podaae na to przepis jaki??
    > Bo w?asnie dotarli?my do sedna.
    >
    > Ja by?em "go?ciem"w takim zak?adzie. Tyle ?e ksiegowa nijak nie potrafi
    > zrozumieae ?e robi 1/4 le.
    > Te? bym nie chcia? ?eby dosta?a w d.. od US.
    > Tylko pomys?ów mi brak jak jej to wyt?umaczyae

    Nie da sie podac przepisu, ktorego nie ma.

    Jedyne przpisy zwalniajace z podatku wypłaty z funudszu socjalnego
    dotycza swiadczen rzeczowych i dopłat do kolonii itp.
    Wszystko inne jest opodatkowane na zasadach ogolnych.

    Zaden inny przepis nie zwalnia z podatku dopłat do podatku.
    Wiec 18 zł jest jak najbardziej opodatkowane.
    I beknie za nieodprowadzenie zaliczki od tych 18 zl.

  • 22. Data: 2009-12-13 17:17:33
    Od: Ra <a...@a...com>

    pawelj pisze:

    > Starałem się dośc jasno napisać.
    > Dla rozjaśnienia. Pracownik otrzymał bon w wys. 100 zł. Podatek poszedł z
    > konta socjalnego zakładu . Koszt zakładu to 118 zł.

    z socjalnego też się płaci, przynajmniej moja firma potracą mi za
    dofinansowanie karnetu na siłkę z funduszu socjalnego