  • 11. Data: 2009-04-21 16:26:20
    Temat: Re: Sp. z o.o. a składki ZUS
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:gsksbr$ep8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > chyba 0,9%

    Hehe - no tak :)
    Wlasnie - moje mysli tez uciekly za daleko - tak samo jak kolegi spp :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-04-21 20:44:51
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Ale jaki sens bedzie mialo wowczas prowadzenie dzialalnosci, skoro nie
    > bedziesz mial dostepu do zarobionych pieniedzy?

    Co masz na myśli pisząc o braku dostępu do zarobionych pieniędzy?

  • 13. Data: 2009-04-21 20:46:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Co masz na myśli pisząc o braku dostępu do zarobionych pieniędzy?

    To, ze chcac brac zasilek dla bezrobotnych z PUP-u, jak to chce watkotworca,
    nie mozna wykazac zadnych dochodow, a zatem ani wynagrodzen czlonkow zarzadu
    ani dywidend ani nic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-04-21 21:06:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To, ze chcac brac zasilek dla bezrobotnych z PUP-u,

    Aaa, rozumiem. Przegapiłem ten szczegół ;-)
    No tak - istotnie nie miałoby to większego sensu w powyższej sytuacji.

  • 15. Data: 2009-04-22 08:08:11
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Aaa, rozumiem. Przegapiłem ten szczegół ;-)
    > No tak - istotnie nie miałoby to większego sensu w powyższej sytuacji.

    Dla mnie nie stanowi to problemu. Środki do życia mam :) a założenie takie
    spółki można traktować czysto jako inwestycję i wyciągnąć z niej zyski
    dopiero po jakimś roku czy dwóch. Czy też czasie spędzonym z zasiłku dla
    bezrobotnych :)

  • 16. Data: 2009-04-22 09:51:19
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@g...pl>

    > Wez tylko pod uwage, ze bedziesz musial prowadzic pelna ksiegowosc, bedziesz
    > placil wiecej za konto w banku, itp, itp, itp

    volskwagen bank , konto darmowe i oprocentowane
    (tylko trzeba wczesniej zalozyc osobiste i dostac token by miec dostep do
    konta firmowego przez net i nie placic za obsluge tokena )
    Bank nie ogranicza konta do malej ksiegowosci.

  • 17. Data: 2009-04-22 10:32:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " wspolna-flaszka.pl"
    <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konta firmowego przez net i nie placic za obsluge tokena )
    > Bank nie ogranicza konta do malej ksiegowosci.

    Rezczywiscie. Przy czym wazne, ze nei ogranicza tez do osob fizycznych.
    Dobrze wiedziec, jak sobie bede chcial swoj biznesik przeksztalcic w koncu w
    mełe zoo:)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-04-22 19:12:51
    Od: Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl>

    Baloo wrote:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Co masz na myśli pisząc o braku dostępu do zarobionych pieniędzy?

    Chyba chodzi o to, że nie można ot tak zrobić przelewu z rachunku spółki
    na swój prywatny. Podobno są jakieś sposoby "wyprowadzenia" pieniędzy ze
    spółki, ale tu na grupie, gdy o to pytałem, nikt się nie chciał
    pochwalić jakie to metody.

  • 19. Data: 2009-04-22 19:24:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba chodzi o to, że nie można ot tak zrobić przelewu z rachunku spółki
    > na swój prywatny. Podobno są jakieś sposoby "wyprowadzenia" pieniędzy ze

    Znaczy mozna - ale musi byc jakis tytul do tego- zazwyczaj opodatkowany
    (czasem nawet podwojnie) i czasem ozusowany :) a juz na pewno
    przeszkadzajacy w pobiueraniu "kuroniowki".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2009-04-22 19:36:26
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości

    > Podobno są jakieś sposoby "wyprowadzenia" pieniędzy ze spółki, ale tu na
    > grupie, gdy o to pytałem, nikt się nie chciał pochwalić jakie to metody.

    Bo to z reguły metody nie akceptowane przez aparat skarbowy więc nikt
    publicznie nie będzie o tym pisał ;-)
    Dziś w "Trójce" był nawet obszerny program na ten temat.

    Swoją drogą to wyjątkowe sukinsyństwo. Firma ma jakiś przychód - płaci od
    tego przychodu podatek CIT. Do tej pory wszystko gra. Teoretycznie to, co
    zostaje po odprowadzeniu podatku, czyli czysty dochód, powinno pozostać do
    dyspozycji właścicieli. No i niby jest, ale wypłacając te środki z firmowej
    kasy można je wypłacić tylko jako dywidendę i ponownie je trzeba
    opodatkować :/