    Date: Sat, 09 Aug 2014 13:36:46 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż cudzego towaru

    Cześć,

    kolega ma sklep, ja prowadzę działalność usługową. Ale czasami moi
    klienci potrzebują jakiś towar przy okazji. Biorę go więc ze sklepu
    kolegi. Ale fakturowanie każdej duperelki na żywo jest mało wygodne.
    Chciałbym brać towar ,,na zeszyt'' i dostawać od kolegi fakturę zbiorczą
    na koniec miesiąca (ZTCW to tak wolno), ale sam chciałbym sprzedać towar
    od razu z fakturą, jeśli kontakt z klientem jest jednorazowy. Czasami
    taki wzięty towar chciałbym koledze oddać z powrotem.

    Czyli fakturę zakupu miałbym po dokonaniu przeze mnie sprzedaży. Jak to
    zrobić? Prowadzę PKPiR na zasadach ogólnych + rejestry VAT. Jednoosobowa
    DG wpisana w CEiDG. Nie prowadzę magazynu.

    --
    PAŚ