eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna › Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
    Date: Sat, 02 May 2015 16:41:17 +0200
    From: Tom <T...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna

    Niech ktoś mi wyjaśni:

    Otrzymałem w spadku mieszkanie(I grupa pokrew.) które natychmiast
    sprzedałem, zgłosiłem do US przeznaczenie uzyskanej kasy na cele
    mieszkaniowe, nie minęły dwa lata i kupiłem za tą kasę NOWE mieszkanie
    (czy teraz coś zgłaszam do US?)

    zakupione nowe mieszkanie mam zamiar od razu darować synowi

    syn zgłasza do US darowiznę

    pod względem podatkowym wszystko jest OK?