eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna › Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
  • Data: 2015-05-03 09:17:37
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
    Od: Tom <T...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale sam sobie odpowiedziałeś.
    > Nie możesz realizować celów mieszkaniowych
    > skoro masz gdzie mieszkać. Realizujesz zatem inny cel,
    > który już może być opodatkowany.

    masz racje, jednym słowem trzeba rypać to państwo ile się da bo uczciwie
    żyjąc można jedynie grzebać po śmietnikach

    teraz kolejne 5 lat trzeba czekać zanim je daruje synowi bo urzędnik
    sobie coś zinterpretuje i przywali mi podatek od dochodu którego to
    dochodu nie mam

    i tak znajdę sposób kupie kawałek działki budowlanej niech rośnie trawa
    przez 5 lat