  • 1. Data: 2008-05-20 04:58:36
    Temat: Sprzedaz oprogramowania tylko poprzez przelewy i kasa?
    Od: "MW" <a...@N...gazeta.pl>

    Aby sprzedawac oprogramowanie potrzeba miec kase fiskalna - ale mam pytanie
    jezeli sprzedaz odbywa sie tylko poprzez przelewy bankowe i pozniejsza
    wysylka to rowniez niezbedna jest kasa fiskalna?

  • 2. Data: 2008-05-21 11:56:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2008, MW wrote:

    > Aby sprzedawac oprogramowanie potrzeba miec kase fiskalna

    Sprzedawanie oprogramowania nie ma *nic* szczególnego do kasy
    fiskalnej!
    Tylko *nosniki* wyłaczaja ze zwolnienia!

    > - ale mam pytanie
    > jezeli sprzedaz odbywa sie tylko poprzez przelewy bankowe i pozniejsza
    > wysylka to rowniez niezbedna jest kasa fiskalna?

    A piszesz o wysłaniu programu czy wysłaniu nosnika? :O

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-05-21 12:27:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 21 May 2008 13:56:29 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tylko *nosniki* wyłaczaja ze zwolnienia!

    Uściślenie: tylko *zapisane* nośniki z danymi lub pakietami oprogramowania.

  • 4. Data: 2008-05-21 19:27:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2008, jureq wrote:

    > Uściślenie: tylko *zapisane* nośniki z danymi lub pakietami oprogramowania.

    Yes, sir! - thx. za czujność :)

    pzdr, Gotfryd
    (już z pliterkami)